Våra tjänster

Junior förvaltare

Vill du arbeta med några av Stockholms mest spännande fastigheter och lägen? Då har vi tjänsten för dig!

STOCKHOLMS HAMNAR SÖKER JUNIOR FÖRVALTARE

Stockholms Hamnar kan erbjuda dig en spännande och utvecklande tjänst i en speciell och inspirerande miljö. Tjänsten som junior förvaltare är nyinrättad och en roll att växa in i. Du blir en viktig del i att skapa goda kundrelationer och rapporterar till chefen för enheten Strategisk utveckling och förvaltning. Fastighetsavdelningen har idag totalt 20 medarbetare.

Ditt ansvar som junior förvaltare

I rollen som junior förvaltare är ditt övergripande ansvar att kunderna inom ditt ansvarsområde får så bra service som möjligt. Det innebär bland annat att du koordinerar och samordnar olika frågeställningar från kunden till den övriga organisationen och vice versa. Till din hjälp har du teknisk förvaltare, driftpersonal med flera. Du ansvarar för att ta fram intäktsbudget för ditt ansvarsområde och för avstämningar med drift- samt projektpersonal i frågor som rör dina förvaltningsobjekt. Arbetet styrs av avdelningens uppdrag och rutiner och processer i lednings- och kvalitetssystem. Tillsammans arbetar vi med ständiga förbättringar, kostnadseffektiviseringar och att utveckla våra arbetsmetoder.

Är det här du?

Vi söker dig som har minst 2-3 års arbetslivserfarenhet från liknande roller. Du är högskoleutbildad inom teknik, ekonomi, juridik eller en kombination av flera och bör vara bevandrad i hyresjuridik. Som person är du socialt begåvad, lösningsorienterad och prestigelös.

För att lyckas i rollen vill du skapa långsiktiga relationer med dina partner, det vill säga kunder och kollegor, som leder till nöjda kunder och medarbetare. Vi värdesätter ett tydligt och professionellt kundbemötande samt drivkraften att ständigt effektivisera processer och rutiner. Du bidrar med färdigheter som bygger motivation och engagemang bland medarbetare, utvecklar samarbetet både inom och över avdelningsgränserna samt säkerställer att allas kompetenser kommer till användning.

Vi erbjuder

Vi erbjuder dig en händelserik miljö med trevliga kollegor, intressanta arbetsuppgifter och bra personalförmåner. Du får du möjlighet att arbeta på ett modernt företag med strategisk betydelse för Stockholmsregionens utveckling.

Stockholms Hamnar värnar om att ha en öppen atmosfär och att våra anställda har ett stort engagemang i sitt arbete och för verksamheten. Läs mer om hur det är att arbeta på Stockholms Hamnar

Vi ser fram emot din ansökan

Om du tycker att tjänsten passar väl in på dina kvalifikationer och hur du vill arbeta, skicka din ansökan senast 28 januari 2018. Alla ansökningar behandlas löpande, så sök tjänsten så snart som möjligt.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Louisa Åkerfeldt, enhetschef Strategisk utveckling och förvaltning, louisa.akerfeldt@stockholmshamnar.se, tel. 08-670 26 39.

Stockholms Hamnar arbetar för en alkohol- och drogfri arbetsmiljö. Därför kan slumpmässiga drogtester förekomma under anställningen.

Stockholms Hamnar erbjuder unika fastigheter i sjönära lägen mitt i city. I lokalerna finns 350 hyresgäster, som arbetar med allt från sjöfart och media till arkivverksamhet och import av vin.Stockholms Hamnar främjar sjöfarten och säkrar regionens varuförsörjning genom att erbjuda kajplatser samt service och tjänster för färje-, kryssnings- och godstrafiken. Stockholms Hamnar finns i Stockholm, Kapellskär och Nynäshamn. Koncernen har 160 anställda och omsatte 800 mkr under 2016.

Läs mer på www.stockholmshamnar.se

Anställningsform Tillsvidareanställning
Anställningens omfattning Heltid
Tillträde snarast
Löneform månadslön
Antal lediga befattningar 1
Sysselsättningsgrad 100%
Ort Stockholm
Län Stockholms län
Land Sverige
Referensnummer 2018/95

Kontakt

Annika Waax, 086702763
Louisa Åkerfeldt, 086702639


Webbyrå: Brandson AB i Stockholm