Våra tjänster

Förvaltare

SVEFAB, Svealands fastighetsteknik AB, erbjuder sina kunder fastighetsförvaltning i hela Mälardalen. Vi är en fullserviceleverantör till fastighetsägare och kan utöver förvaltning och fastighetsskötsel erbjuda våra kunder bland annat elektriker och drifttekniker. Vi är idag 49 anställda och omsätter 100 miljoner kronor per år. Våra kunder består av kommuner, privata fastighetsägare och bostadsrättsföreningar.

Arbetsuppgifter

Vi söker nu en förvaltare till vårt kontor i Rosersberg. Rollen innebär arbetsledning över våra sex tekniker samt ansvar för våra kunder i området. Du ansvarar också för hantering av arbetsorder, samt fakturering. Du är även delaktig i att ta fram offerter och underlag till våra beställare, samt hjälper dem planera och utföra energibesparande åtgärder. En typisk dag kan innebära allt från fakturering och planering, till platsbesök ute i våra kunders fastigheter, eller möten med våra kunder.

Kvalifikationer

Du som söker har dokumenterad god insikt och kunskap inom fastighetsdrift, förvärvad antingen genom utbildning eller erfarenhet. Kanske har du varit arbetsledare eller platschef?

Du är engagerad och flexibel, samt van att arbeta med olika typer av arbetsuppgifter. I dina uppdrag ansvarar du för hantering av arbetsorder samt fakturering, därför är god datorvana ett krav. Då du är med och tar fram underlag och offerter till våra kunder är teknisk kunskap meriterande.

Du har en pedagogisk läggning och mycket god förmåga att uttrycka dig på ett tydligt sätt i tal och skrift, du är även van att arbeta självständigt. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.

Du har körkort.

Anställningsform:

Tillsvidareanställning med provanställning i sex månader.

Omfattning: Heltid.

Tillträde: Enligt överenskommelse.

Ansök senast: 2018-01-15.

Din ansökan skickas till förvaltningschef Lina Sjöström, lina.sjostrom@svefab.com.


Webbyrå: Brandson AB i Stockholm