Våra tjänster

Avgiftsförvaltare

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att självständigt samt i grupp hantera avgifts- och hyresförvaltning åt bostadsrättsföreningar. Du för lägenhetsförteckningar, inkl. pantsättning, administrativ överlåtelsehantering, med avisering fyra ggr per år, kontrolluppgifter, påminnelser och kravhantering. Möta nya föreningar, ofta tillsammans med kundansvarig och i samband med detta presentera och lämna information om SBC. I arbetet har man både interna som externa kontakter. Frekventa kontakter med bostadsrättsföreningar som framför allt innebär att via telefon och e-post svara på frågor, ge rådgivning på ett korrekt och trevligt sätt.

Vi fäster mycket stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är självgående, initiativtagande, serviceinriktad, kvalitetsmedveten med personlig mognad, helhetssyn och god samarbetsförmåga. Förstår sin roll, men ser till hela verksamhetens bästa i agerande och beslut.

Du har 3 årig gymnasiekompetens med ekonomisk inriktning och har 1-2 år erfarenhet av arbete med liknade arbetsuppgifter. Det är mycket meriterande om du tidigare har arbetat med administrativ och professionell kundhantering.

Du har goda kunskaper i Office-paketet och är van att arbeta i större affärssystem. Du behärskar svenska språket i tal och skrift. Har du erfarenhet av administrativt arbete från fastighetsbranschen och hyresgäster är det meriterande, men inte avgörande.

Intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan redan idag! Bifoga CV, Personligt brev med en kort sammanfattning av hur du passar för huvuduppgifterna, samt en motivering till varför just du är lämplig och vill ha denna tjänst samt betyg från den utbildning du sist avslutat eller är mest relevant.


Webbyrå: Brandson AB i Stockholm